“Zeleno” brendiranje

Rastući trend u današnjem (sve više) ekološki osviještenom društvu definitivno je “zeleno brendiranje”. Sve više tvrtki odlučuje se implementirati ove vrijednosti bi privukli, ali i zadržali klijente. Jedan od najučinkovitijih načina kako bi se predstavili kao “zeleno poduzetništvo” jeste stvaranje zelenog vizualnog identiteta, pa tako možemo vidjeti kako sve više tvrtki koristi zelenilo u logotipima, […]

Rastući trend u današnjem (sve više) ekološki osviještenom društvu definitivno je “zeleno brendiranje”. Sve više tvrtki odlučuje se implementirati ove vrijednosti bi privukli, ali i zadržali klijente. Jedan od najučinkovitijih načina kako bi se predstavili kao “zeleno poduzetništvo” jeste stvaranje zelenog vizualnog identiteta, pa tako možemo vidjeti kako sve više tvrtki koristi zelenilo u logotipima, brošurama, prezentacijama, poslovnicama,  uredima, itd., odnosno u svim vrstama komunikacije prema klijentima.